Heb je informatie nodig over je levering of wil je graag wat meer advies omtrent een van onze producten? Welke vraag je ook hebt, onze klantendienst helpt je met de glimlach verder.
Shop snel en eenvoudig op de webshop. Na het kiezen van een artikel, kan je het gewenste aantal kiezen en het toevoegen aan het winkelmandje. Door naar het winkelmandje te gaan kan je de bestelling doorvoeren.
Zodra uw aankoop is voltooid ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Online kan je betalen met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (MasterCard), PayPal, iDeal, of cadeaubonnen.
Neen, dit is helaas niet mogelijk.
Wil je je bestelling graag retourneren? Stuur dan een mailtje naar [email protected]
Je hebt hiervoor tot 14 dagen na aankoop tijd voor.
Let op alle producten moeten in originele staat en ongebruikt teruggestuurd worden. Ook alle gratis gadgets en cadeautjes dienen mee retour gezonden te worden.
Als u een product heeft ontvangen dat u niet besteld heeft, stuur dan alstublieft z.s.m. een mail naar [email protected]. Wij zorgen dan dat u de juiste producten zo snel mogelijk ontvangt.
Indien uw product beschadigd of defect was toen u het pakketje opende, maakt u hier dan alstublieft zo snel mogelijk een foto van en stuur deze op naar [email protected]. Wij helpen u graag verder.
Indien u uw pakje na 3-5 werkdagen niet ontvangen heeft, gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij samen met u opzoek gaan naar uw pakje.
Indien er niemand thuis is op het moment van levering, zal er een kaartje in je brievenbus zitten waarmee je het pakje bij een postkantoor of postpunt in de buurt kan afhalen. Het kan ook zijn dat de postbode je pakketje op een veilige plaats legde bij uw thuis of geleverd heeft bij de buren.
Dat kan zeker! Kies bij het afrekenen van uw bestelling bij de verzendmethode dan voor afhaling.
U kan steeds bij ons terecht op de Kiezel Kleine Brogel 49, 3990 Peer op onderstaande tijdstippen:
Maandag - donderdag: 9u - 12u & 13u - 17u
Vrijdag: 9u - 12u
Weekend: gesloten